FAQ | Често задавани въпроси

Открийте отговорите на най-често задаваните въпроси.
S
Написана от Svetoslava
Обновена преди 1 месец

ДОСТАВКА И КУРИЕРИ

  • С коя куриерска фирма работите?

Alleop доставя своите пратки чрез куриерска фирма Спиди до техни офиси и до точен адрес. 

  • Има ли такса за доставка и в какъв размер е тя?

За продукти, предлагани от Alleop и на стойност под 150 лв. се начислява такса доставка, в размер на 5.00 лв., а за поръчки на стойност над 150 лв. доставката е БЕЗПЛАТНА.

  • Имам ли опция за преглед преди заплащането на пратката?

Да, всички пратки се изпращат с опция "Преглед преди заплащане".

  • Мога ли да получа пратката си в точно определен час?

За съжаление нямаме възможност за фискиране на точно определен час за доставка до получател. При желание за уговорка с куриера, можете да се свържете с куриерската фирма, която изпълнява Вашата доставка.

  • До колко време ще получа пратката? 

След направена поръчка за продукт, предлаган от Alleop, доставката се извършва до 2 работни дни, освен за населени места, посещавани по график и освен в периоди като Черен Петък или извънредни такива, които Alleop предварително обявява в магазина. Поръчки направени след 09:30 в делнични дни се изпълняват на следващия работен ден.

  • Къде ми е пратката? 

Ако желаете да получите информация за точното местоположение на своята пратка, необходимо е да разполагате с номера на нейната товарителница. В случай, че не разполагате с такъв, може да се свържете с наш сътрудник, който ще ви го предостави и ще ви съдейства за да разберете точно къде се намира вашата пратка. 

ПОРЪЧКИ И ВАУЧЕРИ

  • Как да направя поръчка?

Виж Как да направя поръчка?

  • Ще получа ли потвърждение за направената поръчка?

Да, разбира се. Ако сте посочили имейл адрес в своята поръчка, ще получите потвърдителен имейл за извършената поръчка веднага след като я финализирате в нашия сайт. Освен това Alleop се ангажира да се свърже и с всеки клиент направил поръчка, посредством посочения в нея телефонен номер, в рамките на 1 работен ден за получаване на потвърждение за поръчката и уточняване на нейните детайли. В почивни дни и по време на официални празници това се случва в рамките на първия работен ден, а за периода на Черен петък - във възможно най-кратък срок. 

  • Как да използвам промокод?

Виж Как да използвам промокод?

  • Системата не отчита въведения промокод?

В случай, че получавате съобщение от типа "Промо-Кодът е невалиден" е необходимо първо да се уверите, че сте спазили условията за използването му (срок на валидност и продукти, за които може да се използва). Условията за използването на всеки промокод могат да бъдат открити на получения имейл или в правилника на съответната действаща кампания, от която сте го получили. Ако въпреки изпълнението на условията за прилагане на ваучер, все още не се отразява в поръчката Ви, моля, свържете се с нас.

  • Обърках данните за издаване на фактурата. Искам фактура на юридическо лице (фирма), как да постъпя?

Ако след регистрация сте установили, че въведените данни не са коректни (Име на фирмата, ЕИК, адрес или МОЛ) и желаете да ги коригирате е необходимо да се свържете с нас, за да ви съдействаме.

  • Мога ли да откажа поръчка ?

Всяка направена поръчка може да бъде отказана, но е препоръчително това да бъде извършено възможно най-скоро след нейното заявяване. Нашият екип работи експедитивно и обработва голяма част от поръчките още на същия ден от регистрирането им и затова е важно да заявите отказ от направената поръчка своевременно. Виж Как да откажа поръчка?

  • Мога ли да направя промени по поръчката?

Поръчката Ви се приема автоматично в нашата система и в тази на куриерската фирма веднага след заявяването и в Alleop.BG. Поради това, промени по нея ще забавят процеса по обработването и изпращането ѝ и не са препоръчителни. Ако все пак желаете да коригирате Вашата поръчка, моля, свържете се с наш представител възможно най-скоро след заявяването и.

  • Защо гаранционната ми карта не е попълнена? 

Гаранционните карти не се попълват, тъй като продуктите могат да бъдат предназначени за подарък. При получавеното им, вие сами може да ги попълните, като дори и да не го направите, това не би било проблем, в случай, че се нуждаете от гаранционно обслужване. 

  • Нямам касова бележка. Защо? 

При получаването на своята пратка от куриерския служител следва да получите т.нар. разписка за пощенски паричен превод, която играе ролята на касова бележка. Куриерската фирма, с която Alleop работи, е опълномощена и лицензирана да издава тези разписки, като в този случай не е необходимо и допълнителното предоставяне на касова бележка. 

  • Мога ли да направя поръчка без регистрация?

Да, разбира се. Всичко, което ще ти е необходимо за да направиш поръчка в нашия сайт е имейл адрес.

  • Предлагате ли лизингово плащане? 

Да, в Alleop разполагате и с опция за покупка на изплащане. Повече информация за това как да се възползвате от нея може да откриете тук.

  • Предлагате ли резервни части за продуктите си? 

За една част от артикулите, предлагани от Alleop разполагаме и с резервни части. За да проверите дали конкретна резервна част е в наличност към конкретния момент, в който ви е необходима трябва само да се свържете с нас на телефон 0700 70 170 или на имейл [email protected].

ВРЪЩАНЕ И ГАРАНЦИЯ

  • Имам ли възможност да върна закупен продукт?

Можете да върнете закупен от нас продукт в рамките на 60 дни от датата на получаването му. Връщането може да бъде осъществено, ако продуктът е в състоянието, в което е получен, в това число оригинална опаковка и всички съпътстващи го аксесоари (ако има такива).

  • Имат ли предлаганите продукти търговска гаранция?

Всички предлагани електроуреди от Alleop имат гаранция за срок от 24 месеца, с излючение на тези с изрично упомената по-голяма гаранция, както и електрическите мелници, за които се прилага 6 месечна гаранция. За продукти от категория Тенджери под наляганe и Соковарки също е валидна гаранция за срок от 6 месеца.

  • В кои случаи Alleop има право да откаже гаранция?

Гаранция не се изпълнява за дефекти, причинени от нецелесъобразно използване на продукта, наднормено натоварване или употреба в разрез с предписанията в инструкциите за употреба, гаранцията и техническите характеристики на стоката. Гаранцията на продуктите не покрива износване, случайни повреди или щети, причинени от неправилната употреба на продукта. Силно препоръчваме да прочетете внимателно инструкциите за експлоатация, за да гарантирате правилната употреба на уреда през целия период на ползване. Обърнете внимание, че 24-месечният гаранционен срок не се подновява при доставката на заменения продукт. Той важи от доставката на първоначалния продукт.

  • Получих продукт с дефект, липсващ аксесоар или функционална част. Какво да направя?

В този случай може да откажете да приемете продукта още при доставянето му от куриера. Ако сте пропуснали да разгледате подробно вече закупения продукт и откриете някакво несъответствие, трябва да се свържете с нас на посочените контакти, за да Ви информираме за процедурата по привеждане на стоката в съответствие.

  • Как да върна продукт?

За да върнете продукт или цялата си поръчка, е необходимо да се свържете с нас на посочените контакти : 070070170 или [email protected]

  • За чия сметка са транспортните разходи при връщане на продукт?

В случаите, в които полученият продукт отговаря на посоченото в сайта и не е дефектен, транспортните разходи са за сметка на получателя. В обратния случай, когато продуктът е с наличен дефект или цялостта му е нарушена (липсват части, аксесоари и др.), транспортните разходи са за сметка на Alleop. Когато клиентът желае да замени даден продукт с друг, без той да е дефектен, транспортните разходи и за двете посоки се поемат от него.

  • В какъв срок мога да очаквам възстановяването на сумата, заплатена за даден продукт?

Alleop ще Ви възстанови заплатената за даден продукт сума не по-късно от 14 дни след получаването на продукта обратно в нашия склад. Стандартно възстановяваме сумите по банкова сметка.

Откри ли информацията, от която имаше нужда?