Здравейте! Как можем да ви помогнем? 👋

Покупки на изплащане

Открийте как да направите поръчка на изплащане в Alleop.
S
Написана от Svetoslava
Обновена преди 1 месец

Освен стандартните методи на плащане, в онлайн магазин Alleop, разполагате и с опция КУПИ НА ИЗПЛАЩАНЕ, която е към УниКредит Булбанк.За да закупите продукт на изплащане е необходимо да бъдат покрити следните минималните условия:

  • Стойността на Вашата поръчка да е над 100 лв. (За да покриете това изискване имате възможност да изберете един продукт на/над тази сума или няколко, чийто сумарна стойност е 100 или над 100 лева.)
  • Да сте на възраст над 18 г.
  • Да сте назначен на постоянна работа с по-висок от минималния доход.

Как да закупите продукт/и на изплащане?

  • Стъпка 1: Добавете желания от Вас продукт в количката.
  • Стъпка 2: Влезте във вашия потребителски профил в Alleop или се регистрирайте, в случай, че нямате вече създадена регистрация. (Връзка: Как да се регистрирате в Alleop?)
  • Стъпка 3: Отворете количката си (ако имате промокод го добавете в поле ПРОМОКОД) и изберете ПОРЪЧАЙ. 
  • Стъпка 4: Попълнете данните си за доставка (2 имена, телефонен номер, адрес за доставка, като преди това сте избрали дали доставката ще е до личен адрес или до офис на куриерска фирма СПИДИ). Изберете бутон ПОТВЪРДИ.
  • Стъпка 5: При МЕТОД НА ПЛАЩАНЕ избeрeте Купи на изплащане с UniCredit, след което избeрeте периода на изплащане (От 3 до 36 месеца).
  • Стъпка 6: Отбележете, че сте съгласни с общите условия и натиснете бутон ЗАВЪРШВАНЕ НА ПОРЪЧКА. 
  • Стъпка 7: След като сте изпълнили горепосочените стъпки, автоматично ще бъдете прехвърлени към системата на UniCredit Bulbank, където следва да попълните следното:

Финансови данни --> Вашите лични данни --> Допълнителни данни --> Потвържение

Примерни данни за попълване:

  • Финансови данни:

  • Лични данни:

  • Допълнителни данни:

  • Потвърждение:

  • Стъпка 8: След като сте изпълнили горепосочените стъпки, ще получите смс с линк за сваляне на апликация, с която ще трябва да преминете през няколко стъпки, свързани с Вашата идентификация. След като завършите процеса на идентификация вашето искане за отпускане на кредит ще бъде прегледано от банковите служители на UniCredit. В рамките на до няколко часа следва да получите обаждане от служител на UniCredit относно статусът на вашето искане.
  • Финална стъпка: След като онлайн договорът е подписан и покупката е завършена Alleop ще изпрати желания от вас артикул.

При нужда от допълнително съдействие относно някоя от стъпките може да се свържете със сътрудник на Alleop на телефон 0700 70 170 или директно с колцентъра на UniCredit на телефон 0700 1 84 84

Откри ли информацията, от която имаше нужда?