В Alleop както пазаруването, така и връщането е лесно, бързо и удобно. В случай, че искате да върнете закупен от Вас продукт, можете да го направите в рамките на 15 дни от датата на получаването му. Какви са условията и каква е процедурата? Може да откриете информация за всичко това по-долу:
-
Как да върнете продукт, предлаган от Alleop?
За да върнете продукт или цялата си поръчка, е необходимо да попълните Формуляр за връщане на продукт или директно да се свържете с нас на посочените контакти : 070070170 или office@alleop.bg
-
На какви условия трябва да отговаря продуктът, който искате да върнете?
Връщане на продукт може да бъде осъществено, ако той е в състоянието, в което е получен, в това число - оригинална опаковка и всички съпътстващи аксесоари (ако има такива).
Няма да бъдат приемани продукти, които са били поправяни от неупълномощени лица или които са умишлено повредени, такива с увредена или нецялостна опаковка, със следи от износване или прекомерно използване, с одрасквания, със следи от удари (напр., но не само – механични/електрически шокове).
Продуктът трябва да бъдат върнат в оригинална опаковка, придружена от непокътнатите етикети, оригиналната гаранция, в случай че е била издадена от производител/дистрибутор и всички документи, с които е доставен продуктът.
В случай че доставеният продукт е бил придружен от подарък, необходимо е да върнете и подаръка.
В случай че сте закупили няколко еднакви продукта и желаете да върнете два или повече от тях, само един от тези продукти може да бъде отварян. Останалите трябва да са със запечатана опаковка. В противен случай няма да бъдат приемани.
Уреди за лична грижа (епилатори, електрически четки за зъби, самобръсначки и др.), дребна бяла техника и малки електроуреди за кухня, кафемашини и други не подлежат на връщане, в случай, че са използвани.
В онлайн магазина ни ще откриете и продукти с марката InnovaGoods, Royalty Line, BROCK – ако сте закупили уред от някоя от тези марки и решите, че желаете да го върнете в рамките на 15 дни, трябва първо да се свържете с нас на тел. 070070170 или да ни пишете на имейл: office@alleop.bg. Служител на Alleop ще се свърже с вас и ще уточни и подготви връщането на дадения продукт!
-
Кой поема транспортните разходи при връщане на продукт?
В случаите, в които полученият продукт отговаря на посоченото в сайта и не е дефектен, транспортните разходи са за сметка на получателя. В обратния случай, когато продуктът е с наличен дефект или цялостта му е нарушена (липсват части, аксесоари и др.), транспортните разходи са за сметка на Alleop. Когато клиентът желае да замени даден продукт с друг, без той да е дефектен, транспортните разходи и за двете посоки се поемат от него.
-
Подлежат ли разопакованите продукти на връщане?
Да, разопакованите продукти се ползват със същите права, като стандартните продукти, предлагани в сайта на Alleop.
-
В какъв срок следва да бъде възстановена сумата, заплатена за даден продукт?
Alleop ще Ви възстанови заплатената за даден продукт сума не по-късно от 14 дни след получаването на продукта обратно в нашия склад. Стандартно възстановяваме сумите по банкова сметка.
Важно: В Alleop не е наложена практика за изпращане на пари по куриер, до куриерски офиси, както и други оторизирани офиси за парични преводи.
-
Как да върнете продукт, предлаган от партньор на Alleop (JAR Computers или Technoarena) ?
В рамките на 15 дни от получаването на вече закупен продукт, предлаган от JAR Computers, имате право да го върнете, без значение каква е причината за вашето намерение. Необходимо е да попълните следния Формуляр и да го изпратите на имейл: return@jarcomputers.com. След получаване на потвърждение от страна на JAR Computers, следва да изпратите закупените от вас стоки в оригиналния вид, в който сте ги получили, както и с всички придружаващи ги аксесоари на адрес гр.София, ул. Гюешево 83, Бизнес Център Сердика с опция за преглед. След констатиране състоянието на продукта/ продуктите, изпратени от Вас, доставчикът следва да възстанови сумата в рамките на 14 календарни дни.
За повече информация относно условията за връщане, както и за продуктите, предлагани от JAR Computers може да се свържете с тях чрез някои от посочените контакти:
Стационарен Телефон: 02 822 1000, 02 4210888
Мобилен Телефон: 0889 818 099, 0888 600 004
Email: office@jarcomputers.com
Продуктите, предлагани от TechnoArena имате право да върнете в рамките на 14 дни от тяхното получаване. За да получите повече информация за процедурата и условията може да се свържете с тях чрез някои от посочените контакти:
Стационарен Телефон: 0700 18 338
Мобилен Телефон: 0893 346 940
Email: info@technoarena.bg
Не забравяйте! Преди да върнете даден продукт го опаковайте добре в допълнителна торба, кутия или друго подходящо, за да не се увреди опаковката на продукта при транспортиране и за да не бъдат залепяни по нея транспортни бележки.