Здравейте! Как можем да ви помогнем? 👋

Начини на плащане

Открийте как да заплатите вашата поръчка от Alleop!
S
Написана от Svetoslava
Обновена преди 6 месеца

В Alleop разполагате с няколко начини на заплащане, сред които:

НАЛОЖЕН ПЛАТЕЖ

Заплащате поръчаната стока директно при получаването ѝ от куриер. Преди да заплатите дължимата сума, разполагате и с опция "Преглед на пратката", от която ви съветваме винаги да се възползвате, за да се подсигурите, че пратката съдържа желаните от вас артикули, както и, че техният вид не е нарушен при транспортиране. Този начин на плащане е достъпен за всички продукти предлагани в сайта на Alleop.bg, включително и за продукти предлагани от наши партньори.

При заплащане, освен вашата пратка, от куриера ще получите и т.нар. разписка за пощенски паричен превод, която изпълнява ролята на касова бележка. Съветваме ви да я запазите и прикрепите към гаранционната карта, която следва да бъде поместена в кутията на всеки поръчан артикул.

ПЛАЩАНЕ С КАРТА

В alleop.bg може да заплатите сигурно, бързо и лесно директно с Вашата дебитна или кредитна карта. За момента този начин на плащане е достъпен само за продукти, предлагани от Alleop. А ето и как:

Как да заплатите онлайн с Вашата кредитна/ дебитна карта?

1. Добавете желания от Вас продукт в количката.

2. Влезте във вашия потребителски профил в Alleop или се регистрирайте, в случай, че нямате вече създадена регистрация. (Връзка: Как да се регистрирате в Alleop?)

3. След като добавите актуални данни за доставка - 2 имена, телефонен номер и точен адрес, от посочените методи на плащане изберете картово плащане.

4. Ако имате някакъв коментар към своята поръчка го впишете в полето, отбележете ако желаете да получите фактура и натиснете бутона Завършване на поръчка.

5. След като финализирате процеса на поръчка в нашия сайт, ще бъдете автоматично прехвърлени към сайта на БОРИКА, където следва да въведете следните данни за вашата карта: 

  • тип на карта
  • номер на карта
  • валидност на картата във формат: ММ/ ГГ (месец/ година)
  • CVV2 код - това са последните 3 цифри от номера, изписан в полето за подпис на Вашата карта

В случай, че Вашата карта поддържа 3D идентификация, след въвеждането на горепосочените данни, системата ще Ви прехвърли към сайта на издателя на Вашата карта, където ще следва да се идентифицирате чрез секретния код, подаден ви от картоиздателя.

ПО БАНКОВ ПЪТ

За продукти предлагани от Alleop имате възможност да заплатите своята поръчка и по банков път. За целта следва да изпълните следните лесни стъпки: 

Как да заплатите по банков път?

1. Добавете желания от Вас продукт в количката.

2. Влезте във вашия потребителски профил в Alleop или се регистрирайте, в случай, че нямате вече създадена регистрация. (Връзка: Как да се регистрирате в Alleop?)

3. След като добавите актуални данни за доставка - 2 имена, телефонен номер и точен адрес, от посочените методи на плащане изберете банков превод.

4. Ако имате някакъв коментар към своята поръчка го впишете в полето, отбележете ако желаете да получите фактура и натиснете бутона Завършване на поръчка.

5. След като финализирате вашата поръчка ще получите информация за нейния номер в системата ни, както и информация за банковата сметка на Alleop:

  • Вид валута: BGN
  • IBAN: BG64UNCR70001523609346
  • BIC: UNCRBGSF
  • Основание: "Номер на поръчка" в Alleop.BG (Пример: Ако поръчката е с уникален №6457, то въведете в Основание "N6457 в Alleop.BG")
  • Титуляр: АЛЕОП ЕООД, с ЕИК/БУЛСТАТ/ Уникален идентификационен номер (код) 205723701

Поръчката Ви ще бъде изпълнена веднага, след като парите постъпят в нашата сметка.

НА ИЗПЛАЩАНЕ

В Alleop разполагате и с опция за покупка на изплащане. Можете да се възползвате от нея при поръчки на стойност над 100 лева.

Какви са предимствата?

  • Бързо, лесно и удобно кандидатстване изцяло онлайн
  • Одобрение в рамките на до 2 часа
  • Изгодни планове за изплащане, съобразени с Вашите нужди

За да се възползвате от опцията "Купи на изплащане" е необходимо да:

  • Бъдете назначен на постоянна работа с доход, по-висок от минималния в страната
  • Сте на възраст над 18 г.

Допълнителна информация:

Откри ли информацията, от която имаше нужда?